Naam:
615
Foto’s:
16435

Over ons

Sinds Bert in 2008 met vervroegd pensioen is gegaan maak hij samen met zijn vrouw Bep in het voor en najaar grote reizen. Eerst met de caravan en sinds 2013 met de camper. Eerst een tweede hands Hobby Toscane en sinds 2015 een nieuwe Hobby Optima 65 FL. Tot nog toe de reizen zelf uitgestippeld en heel veel van Europa gezien.

Onze vorige reizen tot 2018 staan op: bertenbephoningh.blogspot.com of famhoningh.reislogger.nl en op: hobby.reislogger.nl

Twee keer met een georganiseerde reis mee geweest, rondreis Marokko in 2018 en een rondreis in 2019 via Polen, Baltische Staten, Rusland (Pskov, Velikiy Novgorod en St Perersburg).

Vanwege Corona niet met de derde ACSI reis naar Turkije geweest maar in Nederland gebleven.

De rest lezen jullie maar om links boven op het pijltje te klikken

Over onze reis

Dit jaar (2022) gaan we de zon opzoeken in Spanje en Portugal. We zullen het nu rustig aan doen en wat meet op campings, camperplaatsen verblijven, dus meer vakantie houden

Bezochte landen

Wij hebben 39 landen (16%) bezocht:

Albanië, Andorra, België, Bosnië en Herzegovina, Denemarken, Duitsland, Estland, Finland, Frankrijk, Gibraltar, Griekenland, Hongarije, Ierland, Italië, Kroatië, Letland, Liechtenstein, Litouwen, Luxemburg, Macedonië, Marokko, Monaco, Montenegro, Nederland, Noorwegen, Oostenrijk, Polen, Portugal, Rusland, San Marino, Servië, Slovenië, Slowakije, Spanje, Tsjechië, Vaticaanstad, Verenigd Koninkrijk, Zweden, Zwitserland.