Harfsen

12 juni 2020 - Bathmen, Nederland

Vrijdag 12 juni

De verwachtingen voor de komende dagen zijn warm weer dus de korte broek maar weer aangetrokken.
Eerst nog koffie gedronken en toen de camper weer rijklaar was om half elf vertrokken uit Dwingeloo. Via Hoogeveen, en in Zuidwolde bij de Jumbo boodschappen gedaan. Verder langs Ommen en zo op Raalte aan. Daar de toeristische route genomen, door Haalre, Nieuw Heeten op Laren aan. Dan nog een klein stukje naar Harfsen waar we om 12.35 aankwamen. Hele aardige juffrouw achter de bali om ons een plaats toe te wijzen. Zondag, als Bep jarig is wil Tineke en de kinderen ook met de camper komen en dan zou het leuk zijn dat we naast elkaar kunnen staan. Na wat puzzelen lukt dat. Ook Kees en Natascha en de kinderen willen ons met een bezoek vereren om Bep te feliciteren. We zijn al vele jaren niet thuis, zijn dan op reis maar worden evengoed ouder! Leuk, alleen de Corona spelregels moeten wel in acht genomen worden! De juffrouw legt dat dan ook uit. Dit is ook de reden dat we vandaag verhuisd zijn om wat dichterbij te komen en de kinderen niet zo ver hoeven te rijden!
Camper op zijn plaats gezet en luifel uit, stoelen en tafel er uit en gaan eten. Achter ons komt ook een camper met een vrouw achter het stuur. Zo midden zeventig en haar man zit in een rolstoel. Ik bied mijn hulp aan maar als ze me nodig heeft dat roept ze wel. Niet geroepen dus! We maken er een rustige middag van, heerlijk onder de luifel. Ik maak nog een verkenningsronde en zie een natuurbad, speeltuin en kinderboerderijtje.
We genieten van de zon die we een tijdje gemist hebben.
Hebben nog contact met diverse familieleden en zijn weer bijgepraat.
Na de thee is het tijd voor een wijntje en na het eten nog lang buiten gezeten.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Ria:
    12 juni 2020
    Mooie foto's en een hele fijne verjaardag zondag met de kinderen
  2. Tante Co:
    12 juni 2020
    Als jullie in Harfsen Gld. staan, dan is dat dichtbij het dorp Eefde, onze vroegere woonplaats van 1953 tot 2005 . Leuk !
    tante Co