Harfsen

14 juni 2020 - Bathmen, Nederland

Zondag 14 juni

Hoera, Bep is jarig en dat vieren we vandaag, trala, trala, trala.
Mooi weer en al vroeg wakker. Voorbereidingen voor deze dag en het is jammer de de familie Seevinck afbelt omdat Tineke erg verkouden is en zich niet lekker voelt. Maar in deze Corona tijd is het beter dat ze thuisblijft. Bep druk met telefoon en apps beantwoorden. Ik naar de receptie gelopen en de familie Honingh kwam precies op de aangegeven tijd op het parkeerterrein.
De boel uitgeladen en naar de camper gelopen met de spullen. Na de felicitaties onder de luifel gaan zitten om wat in de schaduw te zitten. Aan de koffie met gebak en lekker bijgepraat. Kinderen vermaakten zich met water en meegebrachte spullen. Om twee uur begon het te spetteren en de kinderen naar binnen en dan is een iPad een uitkomst. Later begon het harder te regenen en zijn wij ook naar binnen verhuisd. Zouden hier ook blijven eten, maar besloten om op de terugweg Mac Donald aan te doen. Dus ik hen naar de auto gebracht en Bep opruimen en afwassen.
Het was erg gezellig geweest en jammer dat Tineke en de kids niet konden komen maar dat was niet anders in deze tijd.
Wij wel eten gehaald, wel geen drie sterren menu maar wel erg lekker.

1. Yvonne Kwakman:
    14 juni 2020
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren in goede gezondheid
  2. Fren:
    14 juni 2020
    Bert en Bep gefeliciteerd met Bep haar verjaardag, na de drukte een rustige en fijne avond voor jullie samen💪👍🏽👌👀
  3. Diane Honingh:
    15 juni 2020
    Ziet er gezellig uit hoor. Konden ze alvast even beetje wennen voor de vakantie straks!!