Rustige dag

5 juni 2021 - Dwingeloo, Nederland

Zaterdag 5 juni,

Gisteravond toch om kwart voor negen naar binnen gegaan omdat het fris werd.

Vanmorgen vroeg om half 6 regen! Drie kwartier later onweer en even flinke regen. Daarna wat miezer maar om 8 uur was het droog. Voor vandaag hebben we geen grote ronde gepland, we houden een rustdag met wat boodschappen en werkjes in en om de camper. We wachten eerst tot de buren Durk en Klaasje vertrekken. We helpen nog even om de fietsen veilig achterop de camper te krijgen. Om 10.45 vertrekken zij en wij aan de koffie. Het blijft grijs en we nemen de fiets naar Dwingeloo om boodschappen te doen. Net voor het eten zijn we weer terug en eten binnen. Na de afwas gaan we een stuk wandelen door het dorp Lhee en omgeving. Prachtige Saksische boerderijen die geen boerderij meer zijn. Om Half vier zijn we weer terug en gaan douchen. Dan is het theetijd, ook in de camper, en gaan we een spel scrabbel spelen want ik sta nog steeds twee punten achter. Ik win en daar nemen we een wijntje op. Bep gaat om 18.30 aan het eten beginnen en ik doe de fietsen onder het zeil en ruim buiten op.

Vandaag een rustige dag, kunnen we de batterijen opladen voor de komende dagen!