Op visite in Nijmegen

20 augustus 2023 - Nijmegen, Nederland

Zondag 20 augustus

Gisteravond tot half 9 buiten gezeten, het werd toen frisser omdat de zon achter de boerderij verdween.

Vanmorgen prachtig weer, volop zon.

Buiten koffie gedronken en dan naar het winkelcentrum om bloemen te kopen voor dochter Tineke die vandaag haar verjaardag viert.

Van Malden op de fiets naar Nijmegen waar de fam. Seevinck ons hartelijk verwelkomde.

Meteen hun nieuwe terras bewonderd wat een verrijking is van het woongenot.

Even na ons kwam de familie Porsius en de fam. Honingh had afbericht omdat ze in Frankrijk zitten.

De dames hadden allemaal lekkere hapjes gemaakt voor de brunch en ook een menukaart wat het allemaal was.

Lekker bijgepraat en ook over de tocht die Michiel gaat maken, komende weekend, over de toppen van de Pyreneeën, met de fiets maar ook stukken lopen met de fiets op de rug en zelfvoorzienend. Ook zelf de route uitzoeken maar dan moet je wel bepaalde punten bezoeken. Starten in Andorra.

Finus had het nog even over Ajax maar zal ook niet blij zijn met het tweede gelijkspel van zijn Feyenoord!

Wij zijn bijna gelijk vertrokken, fam. Porsius met de auto en Tom aan het stuur en wij op de fiets naar Malden.

Waren om half vier terug en de luifel uit want het was warm. Lekker genieten van de rust en het weer.

Na het eten nog buiten gezeten want het is nog heerlijk buiten.

1. Diane Honingh:
    20 augustus 2023
    Het was erg gezellig vanmiddag!!
    Enne… tien en ik… als er toch twee mensen niet op elkaar lijken!