Weer thuis

5 juni 2023 - Uitdam, Nederland

Maandag 5 juni

Totdat de zon onder was gisteravond buiten gezeten.

Bep haar boek uitgelezen en ik naar de geschiedenis van Vlaanderen gekeken dat gepresenteerd wordt door Tom Waes die dat erg goed doet.

Vanmorgen weer prachtig weer, volop zon maar nog fris.

Bep bakt de broodjes af en als we die opgegeten hebben, de camper klaarmaken voor de reis naar huis.

We vertrekken om 9.40 uit Leveroy, stukje binnendoor en komen op de A2 die tot Eindhoven aardig rustig is. Bij Eindhoven begint de drukte en ook om Den Bosch is het druk. Dit gaat zo door tot Amsterdam. Ook de A10, de Ring, is druk. Naar de N247 en bij het Schouw rijdt er een rode Volvo ons voorbij en dat blijkt onze kleinzoon Tom te zijn die van de Universiteit van Rotterdam komt. Even telefonisch contact (wij hadden hem niet opgemerkt!) en zo op Monnickendam aan.

Langs de dijk en bij Uitdam zagen we dat de drie nieuwe huizen onder de kap zaten.

Welkom geheten door de buren waar we een kop koffie hebben gedronken en de verhalen verteld die ze nog niet gelezen hadden.

Al met al hebben we weer een mooie reis gemaakt en doordat we eerder naar huis moesten zijn we veel regen voor gebleven.

Nu dus eerst het appartement in orde brengen zodat we daar naar toe kunnen verhuizen en tussentijds ons huis verkopen.

Het worden drukke tijden maar daar zijn we zelf debet aan.

We hopen in het najaar toch weer een reisje te maken, hetzij in Nederland of weer naar Frankrijk.

Iedereen bedankt voor de reacties op mijn verslagen, het is altijd leuk als je weet dat het ook gelezen wordt en je het niet alleen voor jezelf hebt gedaan.

Ook Bep even bedanken voor de foto’s van onderweg en de heerlijke maaltijden die ze weer gemaakt heeft.

Dit was het, ik hoop jullie weer tegen te komen in het volgende blog.

Groeten en een fijne zomer,

Bep en Bert

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Yvonne Kwakman:
    5 juni 2023
    Bert en Bep bedankt voor alle verhalen en foto's, wij hebben er erg van genoten
  2. Diane Honingh:
    5 juni 2023
    Fijn dat jullie weer thuis zijn. We vonden het erg gezellig vanmiddag/vanavond.
  3. Tante Henny:
    5 juni 2023
    Welkom thuis en succes met de verkoop van jullie huis en de verhuizing.
    Bedankt voor de mooie verslagen.