Weer thuis

13 oktober 2022 - Uitdam, Nederland

Donderdag 13 oktober

Ik zou gisteravond nog proberen om gelijk te komen met scrabbel maar het was al te laat volgens Bep om nog twee spelletjes te spelen (2 punten voor) dus werd het TV

Vanmorgen rustig weer en bewolkt.

We maken ons op voor de laatste rit van deze reis. Het vertrek houdt nog wat op omdat ik in gesprek kom met een oudere heer die alleen is en nog een paar grappen en verhaal heeft. Is dit jaar ook veel met zijn camper op stap geweest samen met zijn hondje omdat hij geen vrouw meer heeft. Maakt nog enkele grappen en we wensen elkaar het allerbeste en wij vertrekken om half tien uit Ittervoort. Meteen de A2 op en zo op Eindhoven aan waar het erg druk is op de ringweg. Verderop gaat het wel weer maar even voorbij Den Bosch file, een vrachtwagen met pech is daar de veroorzaker van.

Even voorbij Utrecht begint het wat te regenen en dat houden we. Bij ‘t Schouw gaan we tanken en het is meteen de duurste diesel van deze reis, €2,13/L

Bep gaat bij de Deka markt boodschappen doen en als die in de camper liggen gaan we voor het laatste stukje naar huis.

We zijn om 12.40 weer thuis en als de boodschappen uit de camper zijn gaan we eerst eten.

Daarna de camper uitpakken waar we na zoveel keer aardig beknijnst in zijn.

Al met al hebben we weer een mooie reis gemaakt. Mooi weer gehad en leuke fietstochtjes gemaakt. Bep haar best weer gedaan dat we niet om komen van de honger en dat de was op tijd gedaan werd. Je moet het toch samen doen op enkele vierkante meters.

Voor volgend jaar nog niets gepland, de laatste 3 jaar gebeuren er zoveel dingen in de wereld waar je van tevoren geen rekening mee houdt, dus bekijken we het in het nieuwe jaar en hopen dat er wijze mensen opstaan die hun verstand gaan gebruiken.

Iedereen die ons gevolgd hebben en gereageerd wil ik bedanken want daar doe je dat voor en natuurlijk voor wat naslagwerk want na al die reizen moeten wij ook wel eens denken, “ waar was dat ook weer”

Groeten en hoop dat iedereen weer in goede gezondheid ons volgende blog kan lezen

Bep en Bert

1. Dirk Molenaar:
    13 oktober 2022
    Bedankt voor de mooie verhalen
    Wel thuis
  2. Yvonne Kwakman:
    13 oktober 2022
    Bedankt voor al jullie verhalen en fijn dat jullie gezond en wel weer thuis zijn.
  3. Corrie en Fren:
    13 oktober 2022
    Welkom thuis in het mooie Waterland, dank voor de uitgebreide berichtgeving van jullie avonturen.
    Corrie en Fren
  4. Imke en Cees:
    j
    ongens dank je wel welkom thuis genoten vrijdag nog met Imke door UItdam gefietst
    hier zullen jullie ook wel weer wennen tot een volgende reis
  5. Tante Henny:
    15 oktober 2022
    Ik heb genoten van jullie ervaringen. Bedankt dat ik zo een stukje mee kon reizen.
    Tot volgend jaar.
  6. Anton van geemen:
    19 oktober 2022
    Hello Bep en Bert Wel weer een prachtige reis achter je rug bedankt voor de mooie foto,s en verslag voor elke dag die jullie ons heeft meede gedeeld zo folks Welcome Home
    Emmy & Anton