Uitdam

2 juli 2020 - Uitdam, Nederland

Donderdag 2 juli

Gisteravond een mooie avond maar wel wind en te fris om buiten te zitten.
Bep bood me de kans om nog gelijk te komen met Scrabbel maar dat lukte niet, het werd gelijk.
Vanmorgen is het bewolkt maar wat minder wind.
Na het eten de camper weer reisklaar maken en als we het vuile water gelost hebben vertrekken we om 9.45 uit Steenderen.
We rijden langs de Aviko fabrieken en er omheen veel aardappelvelden, die kunnen zo de fabriek in!
We rijden over Zutphen zo naar de A1 waar we op een parkeerplaats bij Hoenderlo koffie gaan drinken.
Dan nog het laatste stuk naar huis. Nog een kleine file bij Muiden en om 12.10 waren we thuis van deze vierde trip dit voorjaar.
Zou eigenlijk geen blog maken maar op aandringen van enkele personen ben ik er toch weer mee begonnen, vind het ook leuk werk om me te verdiepen in de plaats of omgeving waar ik op dat moment ben.
Dit voorjaar was door het Corona virus anders dan anders en je weet ook niet waar het einde is.
De wereld op z'n kop, stikstof, vluchtelingen zijn niet meer in het nieuws maar de virologen maken overuren op de TV om hun visie te geven.
Heb ook wel respect voor Mark Rutte en Hugo de Jong hoe ze zich door deze crises heen worstelen.
Maar wij hebben het beste er van gemaakt en hebben heel veel mooie plekken in Nederland ontdekt. Het geluk is dat wij een camper hebben en alle voorzieningen in de camper hebben en dus niet afhankelijk zijn van voorzieningen elders. We zitten in onze eigen cocon!
Maar gelukkig zijn de beperkingen verruimd en kunnen heel veel mensen weer genieten van hun vakantie, alleen zal het toch anders zijn en goed lezen hoe de spelregels in het buitenland zijn.
Als we in het najaar weer op stap gaan moeten we maar afwachten hoe het virus zich deze zomer gaat ontwikkelen en de mensen zich aan de regels kunnen houden.
Iedereen bedankt voor een reactie, in welke vorm dan ook.
Het gaat jullie goed en blijf gezond!

Bep en Bert

1. Yvonne Kwakman:
    2 juli 2020
    Bert en Bep bedankt voor jullie reisverhalen, zo zijn we met z'n alle toch nog samen op vakantie geweest
  2. Imke en Cees:
    2 juli 2020
    Bert en Bep bedankt voor jullie reis verslagen ik ben heerlijk met jullie op vakantie geweest!
  3. Corrie van Geemen:
    3 juli 2020
    Voor Bep en Bert,
    Dank voor de prachtige foto's en reisverhalen.
    En toch weer: Oost,West thuis best.
    groet van t.Corrie.
  4. Dirk Molenaar:
    4 juli 2020
    Mooie verhalen bedankt en wel thuis
  5. Wil:
    6 juli 2020