Weer thuis

3 juli 2022 - Uitdam, Nederland

Zondag 3 juli

Gisteravond nog buiten gezeten en er een TV avond van gemaakt.

Vanmorgen prachtig weer, zon en een strak blauwe lucht.

We maken ons op voor de laatste etappe richting huis en vertrekken om 9.40 uit Maarheeze en het is 19 graden.

Zijn snel op de A2 en het is alleen rond Eindhoven druk, maar geen vrachtwagens!

De reis verloopt voorspoedig en eerst even in Monnickendam boodschappen doen.

We rijden langs de dijk en zien dat het nieuwe gemaal al een stuk gevorderd is. We nemen de afslag naar Uitdam en zien dat ook hier de dijk veranderd is, stuk lager en een voetpad er naast.

We komen om 12.15 aan op de Bijenven en worden verwelkomd door de buren.

Na de koffie bij de buren zijn we de camper aan het uitruimen gegaan en dat wordt een beetje routinewerk, en is redelijk snel gebeurd. Morgen de rest!

We hebben weer een mooie reis gemaakt, relaxter dan de andere reizen. Maar ook deze reis weer veel gezien en leuke mensen gesproken.

Bep weer heerlijk gekookt en veel spelletjes gedaan zonder dat de kaarten door de lucht gevlogen zijn!

We hebben op 37 plaatsen gestaan in deze afgelopen 80 dagen en hebben toch ruim 6700km gereden.

De Camper ook deze reis weer goed gedaan, gelukkig geen bijzonderheden gehad.

Ik wil iedereen bedanken voor het lezen van het blog en in bijzonder de mensen die er af en toe een reactie op geven. Dat geeft een gevoel dat ook andere mensen het lezen en je het niet alleen voor jezelf doet als een soort dagboek.

Voor iedereen die nog met vakantie gaan willen wij een hele fijne vakantie toewensen en ook een hele mooie zomer en niet zo heet als wij het gehad hebben.

Misschien tot het volgende blog in de nazomer als wij er weer op uit trekken.

Groeten vanuit de thuisbasis,

Bep en Bert Honingh

1. Corrie en Fren:
    3 juli 2022
    Dat waren weer vele mooie verslagen van jullie belevenissen. Weer heelhuids terug op honk in Uitdam. Welkom in ons mooie Waterland
  2. Tante Henny:
    3 juli 2022
    Welkom thuis. Geniet ook hier van de zomer !
  3. Pier Klok:
    3 juli 2022
    Welkom thuis vakantiegingers! Els en ik hebben weer genoten van de verhalen en de schitterende foto's. Ik ben een paar keer in Spanje geweest, en weet hoe heet het daar kan zijn. Jammer, dat jullie daardoor geen apies hebben gezien in Gibraltar. We spreken mekaar binnenkort weer. Groetjes, Els en Pier.
  4. Imke en Cees:
    6 juli 2022
    Dank Bep en Bert het was weer een leuke reis met jullie mij af en toe te warm maar onder de luifel met een wijntje best uit te houden ik begrijp ook dat Bep niet altijd wilde fietsen in die hitte Welkom thuis i

n Uitdam is het nu ook heerlijk!
    vrg Imke Cees