Prachtige orleanders langs de weg

4 juni 2018 - Sevilla, Spanje

Deze foto werd gemaakt op 4 juni 2018 in Sevilla, Spanje met een Sony DSC-WX350.

1. Wil:
    5 juni 2018
    Ha die Bert en Bep
    Heerlijk hoor op een teras een biertje.
    Ja dat hebben we gemist.
    Wij zijn vanmorgen ook vertrokken, eerst weer boodschappen gedaan.
    En wij staan nu net voorbij Malega.
    Kijken zo op de zee.
    Hank zijn caravan werd vanmorgen om half 9 gehaald. En ze konden er achteraan rijden. Dus dat zal vandaag wel inorde komen.
    Geniet lekker samen, wij hebben een mooie tijd gehad. Moet het nog wel even allemaal lezen. Internet bij de camper. Lieve groetjes rene en wil
  2. Jacques en jeanne:
    6 juni 2018
    hallo Bert en Bep,
    Na een reis van 5 etappe's waren we vanmiddag om 16.00 uur weer thuis. De reis is goed verlopen ,alleen gisteravond en nacht nog echt noodweer gehad in Langres noord Frankrijk. Met Jeanne is gelukkig alles weer oké en maar hopen dat 't zo blijft. bericht gelezen van Nic en Corry dat is toch wel erg triest . wij wensen jullie nog mooie dagen in Portugal en doe voorzichtig..... Hartelijke groeten , Jac. en Jeanne. p.s. namens dit bericht ook de groeten aan Rene en Wil en hopelijk geen problemen meer met de camper....tot ziens.