Reacties

Reacties 51 - 100 van 152

Naam Reactie Datum
Diane Honingh Hadden ze een wijntje naar je zin in de supermarkt?… 30 sep. '24
Bert en Bep Honingh Dat is voor één liter diesel! 30 sep. '24
Tom cool! Misschien iets voor jullie? 30 sep. '24
Tom mooi strand! 30 sep. '24
Tom Jemig, 153 euro voor een liter bezine??? De huur in… 30 sep. '24
Tom prachtig 30 sep. '24
Tom Jemig, met je fietsie! 30 sep. '24
Tom Zo, een flink avontuur gehad op de fiets, allemaal… 30 sep. '24
Tom Lekkere lunch zeg! En toch brood, mét beleg gekregen!… 30 sep. '24
Diane Honingh Ik hoop toch nog wel een keer te lezen dat je gaat… 29 sep. '24
Dirk Molenaar Mooie foto’s 29 sep. '24
Diane Honingh Hopen dat Ajax morgen (zondag) ook zo speelt tegen… 28 sep. '24
Tom eindelijk het blog weer online! 27 sep. '24
Tom wat voor koekjes/cakejes zijn dat?? 27 sep. '24
Tom Lekker dat jullie de dag konden afsluiten met een… 27 sep. '24
Tom Het skip bo kampioenschap blijft spannend! 27 sep. '24
Dirk Molenaar Veel huur boten zie ik Geen Hollanders 27 sep. '24
Diane Honingh Op dat terrasje na wel een uitgestorven boel! 27 sep. '24
Dirk Molenaar Leuke foto’s van die sluizen 25 sep. '24
Diane Honingh Jammer dat de markt net afgelopen was (moet ik denken… 25 sep. '24
Diane Honingh Zou de regen bij jullie dan eindelijk op zijn? 24 sep. '24
Tom Morgen maar een kaarsje opsteken dat de zon gaat schijnen… 23 sep. '24
Tom Gelukkig goed aangekleed! 23 sep. '24
Diane Honingh Nou… ik ben toe aan foto’s met blauwe luchten… 23 sep. '24
Diane Honingh Een kerk die dicht is op zondag! Het moet niet gekker… 23 sep. '24
Sam Koolen ( de buurman en Annie ) Moet houden jullie komende wel. 23 sep. '24
Tom Ajax was weer bagger idd… Jullie moeten maar snel… 22 sep. '24
Piet en Alie Hoi Bert en Beb, het weer valt niet mee in Frankrijk.… 22 sep. '24
Finus Goed om te lezen dat jullie het leuk hebben, jammer… 21 sep. '24
Tom mooi zeg 21 sep. '24
Tom Vervelend dat de regen is wedergekeerd. Hopelijk brengt… 21 sep. '24
Diane Honingh Wat jammer van die regen. Wij hebben vandaag nog genoten… 21 sep. '24
Diane Honingh Zat je nou in je eentje naar de ondergaande zon te… 21 sep. '24
Tom Grappig om dan na 10 jaar weer op dezelfde plek te… 21 sep. '24
Dirk Molenaar Mooie omgeving prachtig 20 sep. '24
Tom prachtig! 20 sep. '24
Tom flinke omslag in het skipbo kampioenschap. Eindelijk… 20 sep. '24
Tom Heerlijk over het strand wandelen, wat een feest 20 sep. '24
Diane Honingh Je hebt de zon zien zakken in de zee dus? 19 sep. '24
Huberdina Obelix vergeten? 18 sep. '24
Diane Honingh En… had je wat zeewier mee gekregen om te eten vanavond… 18 sep. '24
Diane Honingh Hahaha, die Tom weet precies hoe het zit. 17 sep. '24
Diane Honingh Het is toch wel een dingetje: veel is op Slot als… 17 sep. '24
Tom Zo hé, genoeg wijn voor jullie voor een week 🤪 17 sep. '24
Diane Honingh Het was wel een lange wandeling! 17 sep. '24
Tom Brrrrr spannend 😂 16 sep. '24
Tom Haha! Zit het lekker? 16 sep. '24
Tom Wat een feest, langer blijven staan omdat het zo fijn… 16 sep. '24
Tom Was dit het eerste wijntje wat volledig buiten kon… 16 sep. '24
Dirk Molenaar Het blijft mooi dat eb en vloed 16 sep. '24

 « Vorige 1 2 3 4 Volgende »