Weert

24 september 2020 - Weert, Nederland

Donderdag 24 september

Gisteravond nog wat heen en weer gebel en toch nog een spel Scrabbel gedaan dat Bep won dus eindigen we gelijk.

Verders de dingen besproken die voor ons liggen.

Vannacht een paar stevige regenbuien gehad maar vanmorgen ziet het er goed uit.

Nog wat telefoontjes gepleegd en na het eten de camper weer reisklaar maken.

We vertrokken om 9.05 (12 graden) en eerst naar de camperplaats om vuil water te lossen en ook de cassette. Daar vertrokken we om 9.20 en reden naar de N4. Prachtig weer om te rijden, weinig wind, droog met een zonnetje en weinig verkeer op de weg. Dat werd anders toen we bij Nancy kwamen en ook de weg via Metz naar Luxemburg was het druk. Even voor Luxemburg koffie gedronken en even later in Luxemburg getankt voor nog geen 92 cent de liter.

Daar meteen door en in België bij Bastogne op een parkeerplaats gegeten. Ook even gebeld met Gon die samen met Ina en Ton de Jonge de begrafenisondernemer hebben ontvangen en daar dingen mee geregeld hebben.

Dan weer verder en bij Luik was het erg druk, vooral met vrachtwagens. De tunnel door bij Maastricht en bij Weert de camperplaats opgereden. Er was nog een plaatsje vrij voor ons op deze prachtige camperplaats. We zijn hier voor de derde keer en er is een stuk bijgekomen, nu plaats voor 30 campers en er zijn weinig plaatsen vrij. De vrouw die het geld op komt halen zei dat het ook door Corona komt. Veel gaan overwinteren in Spanje maar zijn nu aan eigen land gebonden.

We drinken thee en later nog een wijntje. Krijgen nog wat telefoontjes voordat Bep met het eten begint.

Na het eten nog wat overleg en dan ga ik in de administratie.

1. Yvonne Kwakman:
    24 september 2020
    Gecondoleerd en sterkte
  2. Imke en Cees:
    25 september 2020
    Bep en Bert wat naar om zo jullie vakantie te moeten afbreken en wat afschuwelijk voor jullie tante om zo aan haar einde te komen! Wij condoleren jullie.