Moederdag

8 mei 2022 - Peñíscola, Spanje

Zondag 8 mei Moederdag

Gisteravond was het bij Heel Holland Bakt een close finish die Enzo won en Zeinab en Tom nipt achter zich liet.

Bij ik vertrek liep de relatie op de Curaçaose klippen en moest één man verder met het project.

Vandaag dus moederdag en moeder Bep werd een fijne dag toegewenst door haar kinderen.

Prachtig weer, weinig wind en veel zon.

Met de boodschap van de kinderen zet ik koffie en met wat lekkers er bij. Bep mag het zeggen vandaag en wil een stukje gaan wandelen. Dat vind ik helemaal niet erg en we wandelen naar de boulevard dicht bij het kasteel. Daar gaan we even op een bankje zitten en zie veel mensen de kant van het kasteel op gaan.

We lopen verder en zien dat het strand aardig bezet is. Ook nog wat winkeltjes en terrasjes.

We gaan wat drinken en ik stel voor om ook wat te gaan eten (moet toch een goed figuur slaan op moederdag!)

Heerlijk gegeten wandelen we weer verder en slaan links af, langs een camping, en gaan via een grindpad weer op de camper aan. We besluiten er een heerlijke rustige middag van te maken.

Ook even Super Sunday in de gaten houden hoe de voetbalwedstrijden verlopen vandaag.

Ajax met 0-1 voor tegen AZ en na 2-1 wordt het gelukkig ook nog 2-2 en houden ze er één punt aan over.

Dan wordt het natuurlijk spannend wat PSV gaat doen in de Kuip tegen Feyenoord.

PSV al snel op voorsprong en verder niet meer bijgehouden want ik dacht dat het wel gelopen zou zijn.

Maar het werd nog door een discutabele penalty 2-2 en kan Ajax woensdag tegen Heerenveen kampioen worden. Maar hoe moeilijk gaat Ajax naar het einde toe en hoop toch dat de laatste kans op een prijs gegrepen wordt.

Wij een hele rustige middag, lekker in de zon, Bep douchen en ik daarna.

Bakkie thee en een wijntje, ik had het er druk mee!

Vanavond dus een broodje en ondertussen Studio Sport kijken.

Blijven hier nog, mooi weer, goede camping en nog zat te doen!

1. Diane Honingh:
    9 mei 2022
    Gelukkig dat het in Rotterdam 2-2 werd. En nu woensdag gewoon winnen en de titel pakken!