Reacties
Reacties 151 - 170 van 170
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| René Ouderling | heeft als hobby tuinieren. | 14 mei '25 |
| René Ouderling | mooi hoor | 14 mei '25 |
| René Ouderling | ;-)) | 14 mei '25 |
| René Ouderling | Ze zijn niet van je af te slaan ;-)) | 14 mei '25 |
| René Ouderling | Toch nog niet al te laat, dus een fijne vakantie en… | 14 mei '25 |
| Diane Honingh | Leuk al die mensen die je ontmoet. En wat een prachtig… | 14 mei '25 |
| Tom | Toch altijd mooi dat jullie met zoveel mensen aan… | 13 mei '25 |
| Tom | Mooi weer zeg! Camping ziet er goed uit! | 13 mei '25 |
| Tom | Ajax was drama… ben weer blij dat ik een andere… | 13 mei '25 |
| Diane Honingh | Camping ziet er keurig uit! Vandaag dus lekker dagje… | 13 mei '25 |
| Tante Henny | Mooie stad Norwich. Ik heb in de kathedraal gezongen.… | 12 mei '25 |
| Diane Honingh | Echt, zelfs vorig seizoen dat toch echt dramatisch… | 12 mei '25 |
| Tom | Het avontuur is begonnen! | 11 mei '25 |
| Natascha | Goeie reis en heel veel plezier!!! | 10 mei '25 |
| Finus | Hele fijne vakantie! Vorige week met z’n allen op… | 10 mei '25 |
| Huberdina | Een hele fijne vakantie en goede reis toe gewenst. | 9 mei '25 |
| Fam Pels | Ik ga met jullie mee naar mijn favoriete landen hoop… | 9 mei '25 |
| Diane Honingh | En dan ga ik proberen om het elke dag te lezen. Kan… | 8 mei '25 |
| Tante Henny | Ik ben benieuwd naar de mooie verhalen. Veel plezier | 8 mei '25 |
| Dirk Molenaar | Alvast veel plezier en een mooie reis | 7 mei '25 |

- Liesbeth: Welkom terug… helaas niet…
- Fam Pels: welkom thuis het was heerlijk…
- Tante Henny: Welkom in Monnickendam. Jullie…
- Dirk Molenaar: Welkom thuis Was een mooie…
- Freddy Boot: Fijn dat jullie weer gezond…
Alle reacties »