Tarifa

23 april 2018 - Tarifa, Spanje

Maandag 23 april

Gisteravond nog wat gelezen, we waren vol en rond, hadden niets meer nodig.
Vannacht enkele buien gehad maar niet zoveel dat de camper schoongespoeld was.
Brood hadden we dus na het eten de voorkant van de camper schoonmaken, zat onder het zand.De één na de ander vertrok en wij om 9.30. Eerst naar de supermarkt en dan nog maar meteen tanken. We hebben de tijd want worden niet voor half drie in Tarifa verwacht. We rijden over de A4 richting Sevilla, heuvelachtig en veel landbouw. Even voorbij Sevilla koffie drinken. Ook stonden daar Hent en Jaques met hun vrouwen en wij hadden nog een stuk cake van 't Stoepje en dat verdeeld en samen koffie gedronken. Verder naar Cadiz over de tolweg waar we de koeien buiten zien lopen en ook gemaaid gras zien liggen. Als we de poortjes voorbij zijn zoeken we een parkeerplaats wat niet zo makkelijk is. Maar gevonden en  daar gegeten. Het laatste stuk over de N340 naar de camping even voor Tarifa. We kwamen om 3 uur op de camping aan en konden een plaatsje zoeken op het gereserveerde stuk. Camper geïnstalleerd, tafel en stoelen buiten, luifel uit en aan de thee. Naast ons staan Jasmijn struiken en ruiken heerlijk. We zijn met acht campers en bij de vorige camping had er nog een paar TV maar hier heeft er nog één ontvangst. Ook wij zitten buiten het bereik van de satelliet. Kees, de man die alleen met de caravan is staat tegenover ons en maakt een praatje dat een heel verhaal over zijn leven wordt. We nodigen hem uit om wat te drinken en blijkt een gezellige prater te zijn. We maken nog een rondje over de camping en komen John en Lies tegen en ook daar maken we een praatje mee. Al met al gezellig, maar het is al over half acht en wij moeten nog gaan eten. Gelukkig heeft Bep al wat voorbereidingen gemaakt dus het eten is gauw klaar.
Zaterdag hadden wij 204 km gereden en dus van huis uit 2714km naar de ontmoetingsplaats, La Carlota gereden. Vandaag waren het 296km

1. Diane Honingh:
    24 april 2018
    Het klinkt alsof de eerste dagen met de groep goed zijn bevallen. Wat heerlijk! Hier heeft het mooie weer plaats gemaakt voor regen en lage temperaturen. Dan merk je pas hoe snel je aan mooi weer went. Nou ja, nog maar een paar dagen en dan zoeken we het mooie weer gewoon op!
    Kon je nog wel via de ziggo app tv kijken? In Afrika kan dat niet meer (TIA hahaha).
    Jullie een fijne dag vandaag. Kussss