Naar het Strand

13 mei 2023 - Conil de la Frontera, Spanje

Zaterdag 13 mei

Gisteravond dus nog een tijd buiten gezeten en daarna TV gekeken.

Vanmorgen 16 graden buiten maar blauwe lucht met enkele wolken die de zon niet tegenhouden!

Voor de koffie wat werkzaamheden en de Nederlandse achterburen hebben wat vragen maar dat duurt een half uur, maar niet ongezellig!

Na de koffie ga ik eerst nog even naar de Marcodona (druk), en dan naar het Postkantoor dat gesloten is vandaag. Wel via Google Maps een brievenbus gevonden. Dan op de fiets de kust opgezocht naar het mooie grote strand. Enorm strand en is ook goed bevolkt al is er wat bewolking gekomen. Fiets door en kom weer op de weg die we samen eergisteren gereden hebben en dus zo op de camper aan. ( Dat was wel een rondje, Tom).

Na het eten schijnt de zon weer en is er wel wat wind!

We pakken de fietsen en rijden naar het strand. We zouden daar naar toe gaan en ook wat wandelen. We komen bij het strand en het staat helemaal vol met geparkeerde auto’s. We zetten onze fietsen neer en kijken naar beneden, naar het strand, en zien heel veel drukte.

Wij wel via de trap naar beneden gegaan en even met de voeten in het water gestaan.

Heen en weer gewandeld en weer naar boven. Daar nog een wandeling gemaakt naar de andere kant van de baai. Weer terug naar de fietsen en naar de camping gereden.

Ik wilde nog de foto’s op de lap top zetten en Bep wilde nog een paar boeken op haar E reader. Was even een dingetje maar het lukte!

Ondertussen thee gedronken en daarna weer een biertje/wijntje. Het is weer prachtig weer en moeten de schaduw opzoeken. Alleen de vliegen zijn lastig vandaag en we hebben er veel naar de vliegenhemel gezonden!

Het is 19.15 dat Bep naar binnen gaat om het eten te maken. Na het eten nog een tijd buiten gezeten.

1. Diane Honingh:
    14 mei 2023
    Anduze hoeveelheden?
  2. Rene Ouderling:
    14 mei 2023
    Ziet er allemaal goed uit hoor. Ook leuke foto's en inderdaad het gewas op foto 2 is compleet zwart ;-)).
  3. Tom:
    15 mei 2023
    Haha, zo ken ik jullie weer ;)! Rondjes horen erbij! Leuk dat jullie hier en daar Nederlanders tegenkomen, even met mensen praten die geen half Engels/Spaans spreken 😂