Reacties
Reacties 1 - 50 van 141
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Fam Pels | weer een mooie reis gehad met jullie nog even Uitdam… | 6 jun. '23 |
| Tante Henny | Welkom thuis en succes met de verkoop van jullie huis… | 5 jun. '23 |
| Diane Honingh | Fijn dat jullie weer thuis zijn. We vonden het erg… | 5 jun. '23 |
| Yvonne en Harry | Bert en Bep bedankt voor alle verhalen en foto's,… | 5 jun. '23 |
| Tante Henny | Goede reis naar huis 🚐 | 4 jun. '23 |
| Diane Honingh | Wat was het een mooi weer vandaag hè! Goede reis… | 4 jun. '23 |
| Dirk Molenaar | Bedankt voor je mooie verslagen Goede reis naar huis… | 4 jun. '23 |
| Tom | Wat een mooie foto’s! Nog even genieten van de laatste… | 4 jun. '23 |
| Diane Honingh | Ehm… als je de camperplaats ging betalen in het… | 3 jun. '23 |
| Tom | Misschien toch eens tijd om de navigatie via de telefoon… | 3 jun. '23 |
| Tom | En ocampos de gefaalde Ajax huurling met een belangrijke… | 3 jun. '23 |
| Diane Honingh | Wat een heerlijk weer! Hier was het vanmorgen koud,… | 2 jun. '23 |
| Diane Honingh | @rene hahaha, ja … beetje jammer voor jullie. | 2 jun. '23 |
| René Ouderling | @Diane. Gelukkig hebben we die problemen bij WillemII… | 2 jun. '23 |
| Diane Honingh | Wat voor lekkers hadden jullie? Enne… aan ene kant… | 2 jun. '23 |
| Kees en Ria | Gefeliciteerd met jullie nieuwe stekje | 1 jun. '23 |
| Diane Honingh | Geen zelfscan dus in Frankrijk bij de Lidl…. | 1 jun. '23 |
| Tom | Heerlijk plekje! | 1 jun. '23 |
| Tom | Als er dan toch redenen zijn om eerder van je vakantie… | 1 jun. '23 |
| René Ouderling | Gefeliciteerd. Ben benieuwd. | 31 mei '23 |
| Tante Henny | Gefeliciteerd . Leuk dat jullie buren worden 👍🏼… | 31 mei '23 |
| Yvonne en Harry | Gefeliciteerd met jullie nieuwe onderkomen | 30 mei '23 |
| Corrie en Fren | Mooi heb jij nog zicht op de dijk😉 | 30 mei '23 |
| Bert en Bep Honingh | Hermanus Reijntjeslaan 106 | 30 mei '23 |
| Corrie en Fren | Dat is ook mooi toch, waar in M’dam hebben jullie… | 30 mei '23 |
| Bert en Bep Honingh | Nee Fren, het is op Monnickendam want op Marken maken… | 30 mei '23 |
| Diane Honingh | Zó fijn!! Neem nog maar een extra glaasje vanavond!!… | 30 mei '23 |
| Corrie en Fren | Bep en Bert, ik lees dat de Wooncompagnie jullie een… | 30 mei '23 |
| Tom | 30 graden, wat een hitte! Dan is wat regen soms niet… | 30 mei '23 |
| Diane Honingh | O mam, wat heerlijk zo’n eleclerc met winkelcentrum.… | 29 mei '23 |
| Diane Honingh | Hahaha, je moet het niet beter willen weten dan de… | 29 mei '23 |
| Tom | Het was idd een treurige voetbal middag en de perfecte… | 29 mei '23 |
| Tom | Zo hé, een buurman uit Australië. Dat is voor hun… | 29 mei '23 |
| Diane Honingh | Mooie route was het zeg! | 28 mei '23 |
| Tom | Zo! Een luxe camping zeg, een privé zwembad! | 27 mei '23 |
| Tom | Oh ja das niet zo fijn om over te fietsen | 27 mei '23 |
| Diane Honingh | We hebben dat ooit ook een met de tent gehad, aan… | 26 mei '23 |
| Diane Honingh | Gelukkig heeft je telefoon ook een goede kaarten app… | 25 mei '23 |
| Diane Honingh | Idd prachtige camperplaats | 25 mei '23 |
| Tom | Jemig wat een vervelend dag dan zo met al dat gezeur.… | 24 mei '23 |
| Tom | Wat een mooie camper plaats zeg! Heerlijk! | 23 mei '23 |
| Bert en Bep Honingh | Moest van oma 😂 | 23 mei '23 |
| Bert en Bep Honingh | Ja, Tom, de hele dag verwennerij 🤪 | 23 mei '23 |
| Bert en Bep Honingh | Nee Kees, ik heb je weer bijgehaald, 75 jaar! | 23 mei '23 |
| Tom | Een rustige verjaardag is ook fijn! Lekker de hele… | 23 mei '23 |
| Tom | Is dat fijn om met wandelstokken te lopen? Vraag ik… | 23 mei '23 |
| Fam Pels | Bert vanharte 74?? maakt ook niets uit we maken weer… | 23 mei '23 |
| Diane Honingh | Hahaha, een glaasje wijn extra. Nou, wij hebben hier… | 23 mei '23 |
| Dirk en Janny Posch | Goede morgen vanuit een koud Nederland 15 graden nu… | 23 mei '23 |
| Marije | Ha Bep en Bert, Gefeliciteerd met Bert’s 7? ste… | 22 mei '23 |
1 2 3 Volgende »

- Fam Pels: weer een mooie reis gehad…
- Tante Henny: Welkom thuis en succes met…
- Diane Honingh: Fijn dat jullie weer thuis…
- Yvonne en Harry: Bert en Bep bedankt voor…
- Tante Henny: Goede reis naar huis 🚐
Alle reacties »