Calpe

18 mei 2022 - Calpe, Spanje

Woensdag 18 mei

Gisteravond nog een tijdje buiten gezeten tot het wat ging waaien, toen naar binnen.

Vanmorgen mooi weer, zon volop.

Als je weer verder gaat is er nog wel wat te doen. Kon gisteravond de fietsen er niet op zetten dus moest dat vanmorgen gebeuren.

Van de Duitse buren afscheid genomen en we vertrokken om half tien.

Over de N332 die om Gandia heen gaat waar ook een Lidl zit. Wij die richting uit maar geen Lidl te bekennen.

Dus de N332 maar weer opgezocht en Bep onderweg de coördinaten er in getoetst.

Maar niet goed opgeschreven want we kwamen op een weg dat ik dacht: we zitten niet goed.

Maar na 5km pas een plaatsje om te parkeren en de fout te herstellen.

Toen reden we op ons doel af en daar is ook een Lidl en daar aangegaan.

Erg druk in de winkel, maar de meeste boodschappen hadden we aan boord.

Dan naar de camperplaats. Maar er was een weg opgebroken en moesten dus omrijden.

Kwamen op de verkeerde Camperplaats aan, daar gekeerd en toen de goede gevonden.

Kwamen daar om 12.15 aan en konden één van de aangekruiste plaatsen uitzoeken.

Wij de camper op de aangegeven plaats neergezet en geïnstalleerd. Luifel uit want het is erg warm vandaag. Meteen eten met koffie want dat was er bij ingeschoten.

Dan wat lezen en weinig doen.

Ik haal wel de fietsen er af en gelukkig heeft Bep wat vergeten dat ik ga halen bij de Aldi, hier 300 meter vandaan!

We krijgen Engelse buren en die had de Ferry besteld en 14 dagen ervoor kreeg hij zijn verhoogde dak voor zijn Ford en heeft dat er op gemaakt maar is van binnen nog niet helemaal af. Gaat dat doen als hij thuis komt!

Bep gaat om tien voor zeven aan het eten beginnen, we zitten nu in de schaduw en dat is heerlijk.

We eten weer buiten en wassen samen af als ik heet water gehaald heb.

Als alles weer op z’n plaats ligt gaan we nog heerlijk buiten zitten.