Familiebezoek

8 mei 2021 - Mill, Nederland

Zaterdag 8 mei

Vannacht een klein buitje gevallen en vanmorgen was het weer fris in de camper, 8 graden, dus moest de kachel weer aan voordat we uit bed stapten. Eerst nog een zonnetje maar dan komt er meer bewolking en dan af en toe een wazig zonnetje. We zetten een stukje voorkant in de luifel om zo uit de wind te kunnen zitten. De drie familie’s, die ieder met een caravan zijn, vertrekken, hun voorjaarsvakantie zit er op, maandag weer werken. We drinken koffie en Tineke, Fré en Boris kwamen om even voor twaalf. Maar dat was ook het tijdstip dat het begon te miezeren.dus eerst even bijgepraat en eten. Het begon harder te regenen en hebben we een spelletje gedaan en thee gedronken. Om 3 uur was het droog en zijn we een wandeling gaan maken. Hier vanaf de camping kan je twee wandelingen maken door het Molenheidebos. We namen de grootste wandeling, 6,5km. Het is echt een mooi bos om doorheen te lopen en gelukkig geen druipende bomen. Fré en Boris zagen nog een hert net toen wij aan het praten waren. Ook heb je hier op de heide Schotse Hooglanders lopen. Tineke, toch al scherp op vogels en vogelkenner, zag nog een paar bijzondere vogels. Bij een meertje met strand nog even op een bankje gezeten en dan weer terug naar de camping waar we om over vijven in de camper waren. Wat gedronken en hier is op zaterdag de frituur open, dus opa en Fré de bestelling opgehaald en alles werd opgegeten. Zelfs de zon liet zich nog even zien en het was al meteen een stuk warmer. Na de afwas zijn de Seevincken weer naar Nijmegen vertrokken, het was al kwart voor acht. Wij nog even de boel opruimen en we vonden dat we een erg gezellige dag hebben gehad.

1. Diane Honingh:
    9 mei 2021
    Zo! Ik liep even achter dus heb vandaag de hele week bijgelezen. Wat een leuke foto’s van vandaag. Dat ziet er echt reuze gezellig uit. Fre wordt een echte puber, je ziet haar op de foto soms denken: doe allemaal even normaal!
    Vandaag (zondag) was het uiteindelijk heerlijk weer. We moesten wel tot uur of half 3 wachten tot de regen voorbij was, maar daarna konden de kussens naar buiten en tot het eten buiten gezeten. Nu net klaar en het is nog heerlijk. De temperatuur mag van mij zo blijven, het liefst tot kerst, dan kunnen eindelijk de winterjassen opgeruimd!