Groesbeek

21 augustus 2020 - Groesbeek, Nederland

Vrijdag 21 augustus

Vanmorgen  na het ontbijt nog wat spullen in de camper en nadat we uitgezwaaid waren door de buren, om 9.25 vertrokken uit Uitdam

Even voor Broek al in de file, de brug was open en er moesten verschillende boten door.

Na de brug weer in de file want ze waren de kanten aan het maaien. Om 10 uur reden we de ring op. Dan de A1 en het was behoorlijk druk op de weg, alle spitsstroken waren open.

Onderweg nog een paar files gehad en voor de Waalbrug stond het ook vast. Ze zijn er nog steeds aan het werk en van onze kant slechts één rijstrook open.

We waren dan ook pas om 12 uur in Groesbeek (na tweeënhalf uur rijden,) ingeschreven en betaald en een plaatsje gezocht op het achterste veld. Camper geïnstalleerd, fietsen er af en eerst een kop koffie genomen dat er bij ingeschoten was. Dan op de fiets naar de familie Seevinck waar ons een luxe lunch te wachten stond. Eerst de felicitaties en daarna lekker gegeten en nog veel bijgekletst. Tineke had nog wel wat dingen bedacht om samen met Fré en Boris te doen maar het was erg warm en we moesten ook weer terug de berg op!

Dus binnen gebleven want buiten bij Tineke was het erg warm. Michiel niet gezien want die was aan het werk. Om half vijf afscheid genomen en de terugtocht aanvaart. Gelukkig hebben wij ondersteuning en die moest een paar standen hoger om met deze temperaturen omhoog te komen.

Om 5 uur waren we weer bij de camper en eerst wat fris gedronken. Daarna een wijntje op de verjaardag van onze dochter die vandaag 43 jaar wordt.

We eten in eerste instantie buiten maar de wespen zijn vervelend en daarom het toetje binnen gegeten. Na de afwas de fietsen weer achterop gezet en heerlijk achter de camper gaan zitten in de schaduw