Gigantische zuilen

2 september 2018 - Portrush, Verenigd Koninkrijk

Gigantische zuilen

Deze foto werd gemaakt op 2 september 2018 in Portrush, Verenigd Koninkrijk met een Sony DSC-WX350.

1. Bernadette Seevinck:
    3 september 2018
    Hoi die Bert en Bep,
    Mensen lief, jullie hebben er vaart achter gezet, al helemaal in Noord Ierland. en leuk die dat je die kaartjes met jullie route er ook bij afdrukt. Ik ben al van jongsaf aan heel geintereseerd waar alle landen en plaatsen liggen.
    Och, en wat een machtig rotsformaties zijn jullie al tegen gekomen, heel apart en die Lourdes grot nagebouwd, wie had dat gedacht?!
    Wat een machtig mooie fotoos van het echte leven dat jullie meemaken. Nou ja niet binnen de deur van die Ieren. Hebben jullie al bars bezocht waar ze 's avonds zo/n mooie balades zingen. En kunnen jullie dat Ierse accent verstaan? En hoe zijn die campingplaatsen, want met die gematigde temperaturen moet je toch wel wat comfort hebben.
    Nog iets, ik tik hier in een heel klien venstertje. Weet iemand hoe je dat ook groter kan maken, want dan kan ik wat ik geschreven heb nog eens terug lezen of het niet te dol is wat ik schrijf en op taalfouten!
    Lieve mensen. geniet nog volop. In gedachten en met een dag bewolkte lucht hier voel ik me ook een beetje bij jullie in de camper. Misschien mag ik de volgende keer wel mee...…!
    Reis fijn en enjoy.