Uitdam

2 juli 2019 - Uitdam, Nederland

Dinsdag 2 juli

Gisteravond toen ik bijna met het blog klaar was, kwamen Gon en Willem op de koffie.
Buiten was het wat fris en zijn we binnen gaan zitten. Na de koffie een wijntje en gezellig gezeten. Familieverhalen zijn er zat om over te praten en te lachen. Het was al 11 uur dat ze, met licht op, naar de camping gingen waar hun camperbus staat. Wij nog wat opgeruimd en ook naar bed.
Vannacht zowaar een klein buitje regen gehad maar vanmorgen weer een blauwe lucht.
Waren niet zo vroeg op want anders in de file. Nadat de camper weer gereed was om het laatste traject te doen hebben wij afscheid genomen van de buren, Bert en Nel, en vertrokken om 9.20
Kwamen op de A1 en meteen een file! Een kleine gelukkig. Onderweg ook nog heel even in de file gestaan (we zijn weer in Nederland!) maar verders een goede reis naar Uitdam.
Eerst nog even tanken bij 't Schouw en boodschappen doen in Monnickendam en om 11.50 gearriveerd in de thuishaven. Verwelkomd door enkele buren die ons gelukkig nog herkende!
Dan na de koffie bij de buren, eten en de camper uitpakken. De wasmachine draait en de camper is bijna leeg als wij om 4 uur aan de thee gaan.
Ik wil iedereen bedanken voor enige vorm van reactie op het blog want als je niets hoort dan denk je dat je het voor jezelf doet en daar is het teveel werk voor.
We hebben een lange reis gemaakt van bijna 9.000km en hoop dat jullie ook een beetje hebben meegereisd en ook genoten hebben van onze reis.
Misschien tot een volgende reis!

Bep en Bert

1. Yvonne Kwakman:
    2 juli 2019
    Bert en Bep hartelijk bedankt voor jullie reisverslag we hebben er erg van genoten. Groeten Harry en Yvonne.
  2. E.J. Klok-Assink:
    Hallo Bep en Bert,
    Welkom thuis na al die weken en maar liefst 9000 km., zonder calmiteiten. Jullie hebben deze reis enorm veel gezien en meegemaakt. We hebben genoten van het reisverslag, dat je toch elke dag hebt kunnen versturen. De honderden foto's die we konden bekijken, geweldig. Het reisgezelschap was ook heel gezellig, denk ik. We kijken nu al uit naar het volgende blog in september!
    Groetjes en tot ziens, Els Pier.
  3. Dirk Molenaar:
    Welkom thuis
    Ik heb genoten van je verhalen en foto’s
    Gr D & H
  4. Tante Co:
    Dag Bert en Bep,
    Fijn dat jullie weer thuis zijn, Heb dagelijks genoten van jullie reisverslagen. Zal het missen! Groeten: tante Co
  5. Anton van geemen:
    3 juli 2019
    Hoi Bep en Bert
    Zo is het weer goed om weer thuis te zijn naar zo,n lange reis En nog bedankt voor alle mooie foto,s en verhalen er bij we hebben je heel veel keer gevolgd maar niet altijs een reactie achter gelaten zo nogmaals bedankt om je reis te delen met ons zo mvg van ons beide Emmy & Anton
  6. Imke en Cees:
    6 juli 2019
    Hallo Bep en Bert hoewel ik niet gereageerd heb heb ik niet een blog gemist.

Ik ben heerlijk met jullie op vakantie geweest. heerlijk, dat ik niet hoefde te rijden
    en niet zelf fotos moest nemen. Dank voor de mooie reis.Welkom thuis en graag tot
    een volgende keer.