Zondag, rustig aan

7 mei 2023 - Beas de Granada, Spanje

Zondag 7 mei

Gisteravond toch wat eerder naar binnen omdat het buiten fris werd. We keken TV en tegelijkertijd speelde Ajax tegen AZ. Ik hield het wel bij via Teletekst en zag dat het 0-0 bleef en dat Ajax nu zeker de tweede plaats verspeeld heeft en moet nog uitkijken voor de derde plaats! PSV 5 punten voor met nog 3 wedstrijden te spelen, dat geven ze niet meer uit handen.

Vanmorgen wel weer buiten gegeten al was het toch fris (15gr) want Bep trok er een vestje bij aan.

Ik had gisteren nog het idee om de fietsen er af te halen maar na de wandeling naar het dorp toch maar besloten om ze er op te laten zitten, veel te stijl hier!

Als we aan de koffie zitten is de camper weer spik en span en even inventariseren welke boodschappen we nodig hebben als we morgen onderweg een supermarkt tegenkomen.

Ik ga nog even wandelen, achter de camping om en over de landerijen met allemaal olijfbomen. Loop een stuk de berg op en zie ook nog een druivenveldje. Het is hier ook erg droog want de grond is gescheurd. Dan loop ik weer terug en loop nog een stukje door op een woonhuis af. Maar daar begint een hond te blaffen, echt te blaffen niet te keffen! Dus besloten om maar terug te gaan via dezelfde weg.

Dan maar een wijntje gedronken (zondag) en er werd gebeld, via face time, uit Marken. Die hadden het weekend een logeerpartij gehad en het was gelukkig aardig weer zodat ze ook buiten konden spelen.

Wij (laat) eten en lekker buiten gaan zitten en van de rust genieten.

Vanmorgen zijn er veel weggegaan en dan is het leuk om te zien, dat als weer nieuwe mensen komen, hoe ze hun voertuig op de plaats weten te krijgen.

We maken een rustige middag van en na de thee maken we nog gebruik van de douche van de camping.

Het is nog steeds heerlijk weer, niet te warm bij de camper. Nemen nog een biertje/wijntje en ruimen voor het eten de luifel en spullen op.

Bep gaat eten maken en ik sla deze keer Studio Sport over. Ik weet alles al en zie ook dat de concurrenten van Volendam ook allemaal verloren hebben en dat Cambuur en Groningen gedegradeerd zijn. Volendam moet nog wel even wat punten halen om niet in de gevarenzone te blijven.

De camping is weer vol en moet mensen teleurstellen omdat er geen plaats meer is.

Wij zijn deze dagen weer bijgetankt zodat we de reis morgen weer kunnen voortzetten.

We zitten weer op de route van vorig jaar en hopen dat we het nu kunnen afmaken.

Na de afwas gaan we nog even buiten zitten.

1. Diane Honingh:
    8 mei 2023
    Wat een lekker dagje! Hopelijk hebben jullie inmiddels een mooie nieuwe plek !
  2. Tom:
    9 mei 2023
    Wat een prachtige omgeving, heerlijk!!! Zo zonde, Ajax had echt wel een paar keer moeten scoren maar Brobbey had er geen zin in denk ik... Volgend jaar hopelijk de Europa League!