Bep jarig

14 juni 2024 - Puente La Reina, Spanje

Vrijdag 14 juni

Gisteravond tot 10 uur buiten gezeten en dan TV terugkijken op de iPad Want de schotel had weer problemen om de satelliet te zoeken.

Vandaag Bep jarig en de dag begint wel wat bewolkt maar we hebben een zonnetje in huis! Diverse felicitaties komen binnen en Bep heeft het er druk mee. Nu zijn we samen 150 jaar!

Later komt de zon ook door en de temperatuur is heerlijk.

Ik haal de fiets vanaf de camper en fiets omhoog naar Mendigorria om wat lekkers te halen voor bij de koffie. Moet in z’n 1 en volle power bijstand om bij de Taveerne te komen die brood verkoopt. Daar naar binnen en echt wat lekkers hebben ze niet! Maar ook nog gevraagd maar nee een andere winkel verkoopt dat niet. Wel in die andere zaak een prachtig uitzicht over de streek.

Dan koffie drinken en de telefoontjes en appjes komen binnen.

Ik bel nog even met AROB uit Sigerswolde over die schotel die wel de satelliet kan vinden maar dat we geen beeld hebben. Die man mijn instructies gegeven hoe ik het moest doen op de TV en ja, we hebben weer beeld.

We eten wat laat en om half drie ga ik nog een stukje wandelen. Er is een opgraving een stuk verder vanaf de camping. Ik loop daar een stuk naar toe maar is toch te ver om weer op tijd terug te zijn dus draai ik om en dan morgen maar op de fiets.

Ondertussen had Bep de familie uit Marken aan de telefoon om haar te feliciteren.

Op de camping is het een en al reuring, veel Spanjaarden komen hier het weekend met familie en kinderen doorbrengen zoals veel Spanjaarden doen. Het lijkt de Spaanse invasie wel en hoop dat Alva er niet tussen zit want dan heb ik het als protestant niet best! Bep heeft geen last!

We drinken thee en nemen nog een wijntje. Vanavond gaan we uit eten hier op de camping en hoop dat het goed uitvalt. We hebben heerlijk gegeten en elkaar beloofd dat we dat over 15 jaar hier weer gaan eten maar of dat haalbaar is een vraag maar we gaan het proberen! We blijven optimistisch!

1. Yvonne:
    14 juni 2024
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
  2. Tante Henny:
    Bep van harte gefeliciteerd ☕️🍰🥂🍀🌞
  3. Marije:
    14 juni 2024
    Nog net op tijd, hoop ik. Van harte gefeliciteerd, Bep. Kijken jullie voetbal?
    Groetjes en nog een fijne reis!
  4. Pier Klok:
    14 juni 2024
    Hallo Bep en Bert, vooral Bep van harte gefeliciteerd met jouw 74ste verjaardag! Jullie hebben er mooi weer bij en een flink stukkie vlees op de borden! Kan niet beter. Groetjes van Els en Pier.
  5. Natas:
    14 juni 2024
    Dat stuk vlees ziet er goed uit! Over 15 jaar nog een keer…. Pfff. Dan ga ik wel met jullie mee hoor als oppas😜
  6. Diane Honingh:
    15 juni 2024
    Dat was een aardig bord vol! Je had zo te lezen een leuke verjaardag!
    Die camping staat inderdaad behoorlijk vol nu. Heeft ook wel weer iets, beetje reuring.
    Mooi streven om over 15 jaar weer terug te gaan. En goed dat Natas dan mee gaat als oppas, want ik vermoed dat dat tegen die tijd wel nodig is.
  7. Tom:
    15 juni 2024
    Het eten zag er heerlijk uit! Samen op vakantie je verjaardag vieren, mooier kan niet! Idd goed dat tante Natas maar meegaat over 15 jaar, dat hebben jullie dan denk ik wel nodig ;)

Jouw reactie