Reacties
Reacties 1 - 50 van 259
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Fam Pels | welkom in holland we hebben weer genoten van de verhalen… | 8 jul. '24 |
| Natascha | Fijn dat jullie weer thuis zijn! Tot morgen!😘 | 5 jul. '24 |
| Diane Honingh | Tot straks!! | 5 jul. '24 |
| Tante Henny | Welkom thuis op de buurt. | 5 jul. '24 |
| Pier Klok | Hallo Bep en Bert, Jammer, dat jullie vakantie er… | 4 jul. '24 |
| Niza/Rijk | Dag Bep en Bert En dan ben je weer thuis na een prachtige… | 4 jul. '24 |
| Yvonne en Harry | Dank voor de mooie vakantieverhalen, we hebben er… | 4 jul. '24 |
| Dirk Molenaar | Geen foto meer van de markerdijk? Bedankt voor de… | 4 jul. '24 |
| Corrie en Fren | Welkom thuis, na weer een mooie reis die elke dag… | 4 jul. '24 |
| Diane Honingh | Nou… had je wel van tevoren gezegd : wie dit spel… | 3 jul. '24 |
| Dirk Molenaar | Mooi uitzicht over het water Alleen jammer dat het… | 3 jul. '24 |
| Tom | 👏🏻👏🏻👏🏻 | 2 jul. '24 |
| Tom | Gefeliciteerd oma! Krijg je een prijs? Nederland was… | 2 jul. '24 |
| Diane Honingh | Gefeliciteerd mam! En bridgerton was weer mooi hè!… | 2 jul. '24 |
| Diane Honingh | En dan ben je weer gewoon terug in Nederland! | 2 jul. '24 |
| Tom | Jammer van België, had het de gegund. Vind die Bellingham… | 2 jul. '24 |
| Tom | Weer gelijk! Doen jullie het expres? 😜 | 1 jul. '24 |
| Tom | Haha! | 1 jul. '24 |
| Dirk Molenaar | Inderdaad een mooie haven ook een paar keer geweest | 1 jul. '24 |
| Tante Henny | Mooi verslag. Goede reis verder. | 30 jun. '24 |
| Tom | Ja heel triest in Amerika: kiezen tussen een veroordeelde… | 30 jun. '24 |
| Diane Honingh | Hier was het gisteren een heerlijk zomerse dag. Niet… | 30 jun. '24 |
| Liesbeth | Leuk. Dank voor jullie kaart deze hebben we donderdag… | 29 jun. '24 |
| Dirk Molenaar | Mooie omgeving Zijn het Hollanders met die bootjes? | 29 jun. '24 |
| Diane Honingh | Jullie hebben daar wel een prachtige plek! | 29 jun. '24 |
| Tom | Bierderijen? Dat is bijzonder 😂 | 28 jun. '24 |
| Tom | Das krap | 28 jun. '24 |
| Tom | Vind het erg knap als je alleen bent dat je gewoon… | 28 jun. '24 |
| Tom | Iets voor jou voor thuis?? | 28 jun. '24 |
| Tom | Lijkt net een fietspad | 28 jun. '24 |
| Tom | Nederland moet door de overwinning van Georgië tegen… | 28 jun. '24 |
| Dirk Molenaar | Zeker mooi | 28 jun. '24 |
| Diane Honingh | Het was hier gisteren ook nog heerlijk. Wel veel wind… | 28 jun. '24 |
| Henk de Haan | Hoi Bert en Bep vanmiddag 27 Juni de kaart ontvangen… | 27 jun. '24 |
| René Ouderling | Kan de reactie niet wijzigen maar ik bedoel natuurlijk… | 27 jun. '24 |
| René Ouderling | Mooie omgeving , vooral te zien aan de omgeving. Had… | 27 jun. '24 |
| René Ouderling | mooie foto | 27 jun. '24 |
| René Ouderling | Ik zie dat ze er vol verwachting naar uitkijkt ;-) | 27 jun. '24 |
| René Ouderling | Eindelijk hier ook maar dan 4 graden minder. | 27 jun. '24 |
| René Ouderling | Nou nou en dan maar net doen of ze aan het breien… | 27 jun. '24 |
| Diane Honingh | Pfff, soep koken in die warme camper. Dat had ik overgeslagen! | 27 jun. '24 |
| Tom | Zouden ze hier eens moeten proberen, de supermarkt… | 26 jun. '24 |
| Tom | Mooi zeg | 26 jun. '24 |
| Tom | Het is bij ons nu ook erg warm! NL was weer niet goed,… | 26 jun. '24 |
| Tom | Zo die is gespierd 😂 | 26 jun. '24 |
| Tom | Ff latjetrap gedaan? | 26 jun. '24 |
| Tom | Ik vind in Frankrijk de Super U altijd een hele ervaring.… | 26 jun. '24 |
| Natascha | Wat een heerlijk weertje! Genieten!☀️ Voor ons… | 26 jun. '24 |
| Diane Honingh | Het voetbal was niet om aan te zien. Geen passie,… | 26 jun. '24 |
| Huberdina | Wij hier ook eindelijk mooi weer,de zonweringen al… | 25 jun. '24 |

- Fam Pels: welkom in holland we hebben…
- Natascha: Fijn dat jullie weer thuis…
- Diane Honingh: Tot straks!!
- Tante Henny: Welkom thuis op de buurt.
- Pier Klok: Hallo Bep en Bert, Jammer,…
Alle reacties »