Nog een weekje weg

30 september 2023 - Wieringerwerf, Nederland

Zaterdag 30 september

In de namiddag zijn we vertrokken met de camper voor nog een weekje weg.

Maar eerst hadden we “open huizen dag” en dat duurde tot 15.00 uur.

Redelijk wat belangstelling en na 3 uur wij naar Johan en Liesbeth Lammes om de camper op te halen die ik daar vanmorgen neergezet had.

Johan en Liesbeth hebben veel schapen en ook hier heeft de blauwtong toegeslagen. Ook bij hun zijn er al enkele schapen gestorven. Er is een medicijn die al in heel veel landen toegepast wordt maar Nederland moet dit eerst nog testen terwijl het in die andere landen juist resultaat heeft, onbegrijpelijk!

Wij naar Monnickendam vertrokken om de fietsen er op te zetten en daar vertrokken we om 16.25.

Via Edam, Oosthuizen naar camperplaats “Bij Sijm” in Middenmeer waar we om 17.05 arriveerden (46km)

Camper neergezet op deze prachtige camperplaats, met alles dr op en dr an.

We waren hier al een keer eerder geweest.

Maar een wijntje genomen op de goede afloop van deze dag.

De beheerster kwam het geld ophalen en maakte ook meteen een praatje, gezellig!

Na het eten de schotel omhoog en eerst naar de radio geluisterd, daarna de TV aangezet voor “ de Beste Zangers” wat wij een erg leuk programma vinden.