21 augustus 2020 - Groesbeek, Nederland
Deze foto werd gemaakt op 21 augustus 2020 in Groesbeek, Nederland met een Sony DSC-WX350.
- Dirk Molenaar: Welkom thuis
- Fam Pels: Bep en Bert wat naar om zo…
- Corrie en Fren: Naar zo een bericht, helemaal…
- Yvonne en Harry: Gecondoleerd en sterkte
- Dirk Molenaar: Zeker een naar bericht Sterkte…
Alle reacties »