Lettele

14 september 2020 - Bathmen, Nederland

Zondag 13 september

Even een overzicht van het weekend.

Vrijdag om 5 uur aangekomen in Lettele bij boerderij Spijkvoorde waar grote groepen kunnen samenkomen.

We hadden 7 kamers tot onze beschikking met 14 man onder wie 5 kinderen onder de 18.

Iedere kamer had eigen badkamer en WC dus dat was goed geregeld.

Na een welkomstdrankje met elkaar gegeten dat Tineke in elkaar had geflanst.

Familie Porsius kwam wat later omdat Sanne tot 4 uur school had en zij dus na de spits arriveerden.

Na een gezellige avond de volgende dag gaan fietsen naar Holten. Het weer viel wat tegen, de zon liet zich niet zien en de temperatuur was net onder de 20 graden! Ook de kleinste van 5 jaar heeft dat hele stuk gefietst. Onderweg nog een speeltuin aangedaan en in Holten wat gegeten en gedronken. Toen de kortste weg terug naar Lettele en we hadden 29km gefietst! Ook die kleine van 5 jaar op haar gehuurde fiets!

Tegen de avond de BBQ aangestoken met meesterbakker Kees aan de bbqtangen. Heerlijk gegeten en ‘s avonds toen de kleintjes op bed lagen nog samen een spel gedaan, 30 seconden, met 5 koppels. Leuk spel waar je in 30 seconden 5 vragen aan je partner moet omschrijven die dat dan raden moet.

Nog even nagezeten en het was rustig in de boerderij toen de klok de twaalf uur al een tijdje gepasseerd had.

Vandaag mooi weer en de kinderen lekker buiten gespeeld en de meesten hebben nog een wandeling gemaakt.

Na het eten al een begin gemaakt met opruimen en dingen opmaken.

Alles was opgeruimd toen wij er om 4 uur uit moesten.

Al met al een heel gezellig weekend waar we elkaar allemaal weer zagen en spraken. Natas en Kees een pluim voor het organiseren met de ander twee families als secondanten. Wij dus de camper in gereedheid gebracht voor de reis van...... 500 meter!

Hier vlakbij is een camperplaats bij een boer die in 2020 open is gegaan en daar waren we gisteren langs gegaan en had een plaatsje besproken voor vandaag.

Camper neergezet en heerlijk in de zon gezeten en uitgekeken over de landerijen.

Buiten gezeten totdat de zon om kwart over zeven achter de bomen verdween.

Toen de eigenaar van Spijkvoorde zijn rondje liep kwam hij bij ons aan en bleef drie kwartier praten. Was ook tevreden hoe wij het achter gelaten hadden en vertelde een stuk van zijn levensverhaal!

Dus wij over achten naar binnen. Honger hadden wij niet meer na dit weekend en hebben het afgedaan met wat crackers.

Stukje TV gekeken en gezien dat ook vanavond Winston weer niet langs ons is geweest om een prijs bij ons te brengen.

Dan nog even typen en Bep lezen en vanavond vroeg naar bed!

1. Tante Co:
    14 september 2020
    wat gezellig en leuk allemaal ! En dat de jongste dat hele eind gefietst heb is een prestatie. Goede reis verder : groeten tante Co
  2. Diane Honingh:
    15 september 2020