Weer op reis

15 april 2024 - Monnickendam, Nederland

Na een zachte winter gaan we er weer op uit. Vorig jaar september verhuist naar een appartement wat ons erg goed bevalt. We hebben nu geen erf meer voor de deur dus moet de camper op een andere plek ingeladen worden. Afgelopen zaterdag de camper opgehaald en kunnen we hem zo langzamerhand in gaan pakken. Het is de bedoeling dat we zaterdag vertrekken naar de zon 🌞. We hebben nu genoeg van regen en wind en willen de zon in Spanje op gaan zoeken.
Ook nu zal ik weer proberen om een dagelijks verslag te maken van onze reis.

1. Tante Henny:
    15 april 2024
    Succes en goede reis alvast gewenst.
  2. Imke en Cees:
    Leuk we gaan weer mee op jullie reis 🧳 alvast veel plezier 🧳
  3. Dirk Molenaar:
    16 april 2024
    Veel plezier
  4. Jaap Molenaar:
    Fijne vakantie Bep en Bert!
  5. Niza/Rijk:
    17 april 2024
    Fijn om te lezen dat het appartement jullie goed bevalt. Een hele stap om dit te doen. En nu op reis waar je verslag van maakt. We gaan je volgen met al wat beleeft.
    Goede reis
  6. Diane Honingh:
    17 april 2024
    😘😘
  7. Huberdina Schouten:
    Hoi Bert en Bep, een hele fijne vakantie en goede reis toegewenst,we gaan jullie weer volgen, zal vreemd wezen om niet meer uitgezwaaid te worden door de bijenvenners, maar die worden vervangen door jullie nieuwe buren, nogmaals een goede reis.😘😘