Reacties
Reacties 51 - 100 van 158
| Naam | Reactie | Datum |
|---|---|---|
| Diane Honingh | Morgen dus kanoën? | 1 jun. '26 |
| Diane Honingh | Jammer dat jullie niet lekker konden gaan eten in… | 31 mei '26 |
| René Ouderling | Had je wel zin in koffie? | 30 mei '26 |
| Diane Honingh | Als ze maar geen rode lampen hebben 🤣 | 30 mei '26 |
| Diane Honingh | Al geprobeerd? | 30 mei '26 |
| Frederik | Nou. Dat hoeft niet verteld te worden hoor. We kunnen… | 30 mei '26 |
| Huberdina | Denk allebei | 30 mei '26 |
| Diane Honingh | Eindelijk weer voor je nieuwe broek vandaag mam! Hier… | 29 mei '26 |
| Diane Honingh | Veel plezier zaterdag @René! Enne.. goed hydrateren… | 29 mei '26 |
| Diane Honingh | Wat een heerlijk plek én lekker weer! | 29 mei '26 |
| René Ouderling | Hier in Brabant, mooie provincie ;-)))), was het 27… | 28 mei '26 |
| René Ouderling | Ik sta hier momenteel in dezelfde positie maar dan… | 28 mei '26 |
| René Ouderling | Met een Ferrari aan de linkerzijde, maar dit lijkt… | 28 mei '26 |
| Diane Honingh | Wat jammer dat het weer niet wat meer zomers is. Hier… | 27 mei '26 |
| Bert en Bep Honingh | Jammer maar ik hou niet van vis. Fijne tijd daar op… | 26 mei '26 |
| Corrie en Fren | Komen jullie volgende week ff een koppie doen bij… | 26 mei '26 |
| Diane Honingh | Wat jammer van die regen spetters. Hier was het vandaag… | 26 mei '26 |
| Diane Honingh | Hahahahaha | 26 mei '26 |
| Diane Honingh | Wat zouden we moeten zonder internet!! | 25 mei '26 |
| Henk de Haan | Hoi Bert en Bep een beetje laat maar Bert nog Van… | 25 mei '26 |
| Diane Honingh | Proost op het behalen van de conference league! | 24 mei '26 |
| Diane Honingh | Het is leuk hoor mam! Beetje lachen 😜 | 24 mei '26 |
| Diane Honingh | Enorm veel ruimte. Ziet er ook om het huis netjes… | 24 mei '26 |
| Diane Honingh | Met de camper door de drive thru voor een big Mac? | 24 mei '26 |
| Dirk en Sonja | Bert alsnog gefeliciteerd met je verjaardag en een… | 23 mei '26 |
| Diane Honingh | Ma een ijsje… dan hadden we kunnen weten dat er… | 23 mei '26 |
| Corrie en Fren | Bert alsnog onze felicitaties voor jouw 78e verjaardag. | 23 mei '26 |
| Yvonne en Harry | Van harte gefeliciteerd met je verjaardag | 22 mei '26 |
| Freddy Boot | Van harte gefeliciteerd | 22 mei '26 |
| Finus | Wow XXXXL schnitzel. Wij hebben er hier ook een op… | 22 mei '26 |
| Diane Honingh | Zo’n bootje gekregen van ma voor je verjaardag? | 22 mei '26 |
| Diane Honingh | Volendam speelt zaterdag de finale! Zondag is de finale… | 21 mei '26 |
| René Ouderling | Zo is het | 20 mei '26 |
| Freddy Boot | Kul att ni är på bild tillsammans igen. Ha så kul!… | 20 mei '26 |
| Diane Honingh | En wat voor maaltijd! 😉 | 19 mei '26 |
| Diane Honingh | Wat een mazzel heb je toch dat je elke avond lekker… | 18 mei '26 |
| Tineke Honingh | Hartje! Moederdag! | 18 mei '26 |
| Tineke Honingh | Shoot! Nu maakte IK een typfout!! HAVNSO. Hèhè. | 18 mei '26 |
| Tineke Honingh | Ik dacht eerst dat je een typfout had gemaakt: Havsno… | 18 mei '26 |
| Diane Honingh | Ik zie in ieder geval veel blauw in de lucht. Hier… | 17 mei '26 |
| Huberdina | Hier op de Veluwe is het niet veel beter,regen,hagel… | 15 mei '26 |
| Diane Honingh | Hij poept tenminste niet de tuin vol! | 15 mei '26 |
| Finus | He, Bert ook weer eens op de foto! | 15 mei '26 |
| Diane Honingh | Hier was het niks weer vandaag. Heel veel buien en… | 15 mei '26 |
| Diane Honingh | Wij hadden mooi weer vandaag, Nederlandse luchten… | 14 mei '26 |
| Diane Honingh | Toen ik de foto zag was ik al bang dat je een fietstochtje… | 12 mei '26 |
| René Ouderling | Goed geknipt | 11 mei '26 |
| René Ouderling | De lokale nozem club | 11 mei '26 |
| René Ouderling | Zoiets maar een stuk kleiner staat hier ook in het… | 11 mei '26 |
| René Ouderling | Hier niet echt veel regen gehad een paar vlagen zon,… | 11 mei '26 |
« Vorige 1 2 3 4 Volgende »

- Diane Honingh: Het is inderdaad erg warm.…
- Finus: Wat is nu de Skip Bo stand…
- Tante Henny: Bert. Vergissing. Prins Claus…
- Tante Henny: Arnsberg. Komt prins Claus…
- Diane Honingh: Die trein rijdt vannacht…
Alle reacties »