Weer op reis

15 april 2019 - Uitdam, Nederland

Ja, het is weer voorjaar geworden en vorige week de camper uit de stalling gehaald.

Hij staat weer voor de deur en kan zo weer beladen worden voor onze volgende reis.

We vertrekken op 20 april, deze keer noordwaarts over de Afsluitdijk. Via een stop in Duitsland gaan we naar Denemarken waar we proberen zoveel mogelijk van het land te zien in een kleine drie weken.      Op 12 mei sluiten we ons aan bij de groep van de ACSI waar we dan de komende 6 weken mee zullen optrekken. Samenkomst in Potsdam, bij Berlijn en dan verder door Polen, Litouwen, Letland. Dan gaan we 10 dagen door Rusland waar we in Sint Petersburg eindigen. Daarna de grens oversteken naar Estland. Daarvandaan gaan we weer terug door Letland en Litouwen en waar we in Torun in Polen ons laatste diner hebben met de groep. Dat zal op 23 juni zijn. Daarna weer op eigen koers terug naar het Vaderland. Ik zal proberen om de reis weer via het blog bij te houden maar raak niet in paniek als er een dag geen blog verschijnt. In Rusland kunnen we alleen van internet gebruik maken als we op de camping staan.

1. Dirk Molenaar:
    Een hele fijne vakantie
    We gaan je weer volgen en je verslagen lezen
    Goede reis
    Dirk en Hennie
  2. Imke en Cees:
    16 april 2019
    Bert ik ben net terug uit Denemarken ik ben met vislust onder leiding van o.a
    mart kelderman en martin visser naar Langeland, Spodsbjerg geweest.
    heel veel kabeljouw gevangen. een prachtig land.
    een hele fijne vakantie toegewenst.
    vrg. Cees Ymke
  3. Tineke:
    Nog vier nachtjes...!
  4. Niza/Rijk:
    18 april 2019
    Een prachtige reis staat voor de deur. Geniet van alle indrukken die jullie gaan beleven.
    We zien uit naar de dagelijkse verslagen van deze boeiende reis.
    Vriendelijke groet
  5. Diane Honingh:
    19 april 2019
    En nu nog maar 1 nachtje! En over de Afsluitdijk.... kan ik dus niet zwaaien, lekker weer ;)
    Dikke kus