Jarig, 74 jaar

22 mei 2022 - Catral, Spanje

Zondag 22 mei

Gisteravond nog een spel scrabbel gedaan dat Bep won en het laatste uur nog TV gekeken.

Vanmorgen weer mooi weer en buiten ontbeten. Overdag wordt het tegen de 40 graden maar ‘s nachts koelt het af tot zo’n 18/20 graden en kunnen we goed slapen. In de camper was het vanmorgen 19 graden.

Kreeg vanmorgen al diverse berichten en telefoon ter ere van mijn 74ste verjaardag.

74, een speciale leeftijd omdat mijn beide opa’s slechts 74 jaar zijn geworden. Je maakt dan een vergelijking en ziet dat er toch een groot verschil van leven zit van toen die tijd en nu. Veel van die leeftijd zaten toen al in het bejaardenhuis.

Mensen berustte zich in het feit dat ze oud waren en dat ontkennen wij!!! Maar we zijn wel zo oud!

De berichten en telefoontjes lopen zo de hele morgen door en wil iedereen bedanken die op welk media ook, aan mijn verjaardag gedacht heeft.

De dag verloopt rustig en ik boek nog een paar dagen bij op deze camping die qua voorzieningen echt heel goed is maar wel massaal! Ook het warme weer speelt een rol want we willen (ik) hier nog wat fietsen omdat het ook mooi vlak is. De temperaturen zouden volgens de weerprofeten wat milder worden, voor ons, die uit de noordelijke streken komen!

We gaan naar het zwembad om wat af te koelen. Heerlijk water en onder de palmbomen is het lekker in de schaduw.

Na een tijdje weer terug en aan de thee.

De drie Spaanse gezinnen zijn aan het opruimen en vertrekken nadat ze met z’n allen alles hebben  opgeruimd.

De Engels sprekende man komt nog even praten en verontschuldigd zich voor de overlast die wij zouden hebben gehad. Maar dat hebben wij helemaal niet, het was mooi om te zien hoe ze deze twee dagen met elkaar doorgebracht hebben. Ook de kinderen vonden wij leuk om te zien hoe die met elkaar omgingen.

Tentstok weer terug en we hebben ze uitgezwaaid.

Voor ons biertje en wijntje nog even facetimen met de familie Honingh uit Marken. De zon ging achter de wolken en het werd lekker buiten.

Na een biertje/wijntje gaat Bep de spullen klaarmaken om te gaan gourmetten.

Smaakte heerlijk, samen de boel opruimen en afwassen en om even voor negen klaar!

1. Diane Honingh:
    Wat een heerlijke verjaardag! Fijne avond nog X
  2. Yvonne Kwakman:
    22 mei 2022
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Nog vele jaren in goede gezondheid en samen met Bep
  3. Kees en Ria:
    22 mei 2022
    Hey Bert van harte gefeliciteerd met je 74e verjaardag. Het is wat laat maar je weet hoe later op de avond hoe schoner volk.
    Bep ook van harte. Veel plezier nog
  4. Marije:
    23 mei 2022
    Ha Bert, gefeliciteerd! Lees het nu pas. Had het kunnen/ moeten weten. Lees wel dat jullie het fijn hebben en warm! Nog veel plezier!
  5. Twan en Lisette van esch- ouderling:
    23 mei 2022
    Heerlijk toch even zwemmen en het is een prachtig zwembad en mooie plek en grote camping alles is er aanwezig

groot gelijk nog paar dagen langer en als het weer ietsjes minder wordt toch nog paar toertjes maken
    Mooie foto van een jonge man uit zwembad hoezo 74 💪
    Nou genieten nog ervan samen veel plezier proost nog 🥂🍾van ons