Weer naar huis

14 mei 2021 - Uitdam, Nederland

Vrijdag 14 mei

Vanmorgen toch nog even de kachel aan omdat het 13 graden was in de camper.

Het weer ziet er goed uit, om 9 uur breekt de zon door en dan is het zo lekker in de camper.

Vandaag dus naar huis omdat ik morgen de tweede vaccinatie krijg en Bep maandag haar tweede.

Zijn wij dus klaar om eventueel naar het buitenland te gaan.

Blijven in ieder geval tot na de Pinkster thuis omdat het nu overal erg druk is op campings en camperplaatsen. Wij denken dat het dan weer wat rustiger wordt.

We maken ons weer reisklaar en vertrekken om 9.50 uit Vianen. Zo naar de A73 richting Nijmegen.

Onderweg beetje heiig en maar 11à 12 graden! Dan A50, stukje A12, A30 en daar op Parkeerplaats “de Poel” koffie gedronken. Ook meteen onze afspraken voor volgende week gemaakt. Na drie kwartier daar weer vertrokken en over de A1 naar Eemnes. Daar een aluminium gasfles gehaald bij Kuiper, had ik op internet gevonden en lag toch op onze route. Dan kan de lichtgewicht fles weg want die kan je niet bij laten vullen! Weer verder over de A1 op Amsterdam aan. Tanken bij ‘t Schouw en we waren om 13.00 uur thuis. Even bijpraten met de overburen en dan eerst eten. Spullen uit de camper en Bep haar wasmachine heeft een drukke middag!

We hebben weer een mooi stukje van Nederland gezien en hoofdzakelijk vanaf de fiets. We hebben 525km gefietst, bijna meer kilometers dan de camper!

Morgen mijn tweede prik halen en hoop dat Bep meteen mee kan, anders moet die maandag voor haar tweede prik.

Gaan er na de Pinkster weer op uit en misschien heeft Rutte maandag goed nieuws te vertellen zodat we weer de grenzen van Nederland kunnen passeren.

Mensen bedankt voor de reacties, het is altijd leuk als mensen je verhaal lezen.

Tot de volgende reis!

1. Imke en Cees:
    15 mei 2021
    Bep en Bert welkom in waterland weer genoten van jullie trip was wel een beetje afzien met het weer zelfs ík had af en toe kippenvel bij het kijken en lezen van jullie verslag ik wens jullie veel meer zon op jullie volgende trip vrg Imke Cees
  2. Dirk Molenaar:
    16 mei 2021
    Bedankt voor je mooie verhalen
    Veel plaatsen komen mij bekend voor zeker langs de Maas
    Wel thuis